Translation tool

luni, 8 decembrie 2014

Din nou in YOFF-320 cu YO8SEP/p

Ieri am primit un telefon de la un prieten pentru o tura la padure cu copii (cel mai mic avand 4 ani). Asa ca dimineata la 9 am urcat in microbuz si am mers pana la Paun. De acolo 8 km de mers prin padure, prin zapada, terminat cu un derdelus fara sanie :)
Ajuns la cabana, chiar la marginea padurii, am instalat antena Inverted V, linked dipole, pentru 40m/20m impreuna cu KX3 care da numai 10 W si am reusit un total de 115 legaturi. De data aceasta auzind mai multe indicative din YO, HA, LZ in banda de 40m fata de activarile facute in 20m pana acum
                                                                  Multumesc inca odata pentru legaturi si sper sa ne auzim curand.
                                                                                                                            73, Petronel, YO8SEP/p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu