Translation tool

duminică, 14 octombrie 2012

Expeditia pe Muntele Mic, YOFF-311



     Din 2007, aproape in fiecare an, cand incepe luna octombrie,  lucrez in IARU  UHF din KN15FI

Muntele Mic, la o altitudine de 1400-1800m. Anul trecut am lucrat cu Sorin YO7CKQ si am activat si YOFF-311 in UUS. Anul acesta  ne-am propus sa activam si in HF, dar probleme personale au facut ca partenerul meu de drum sa fie Viorel-YO7CJB , care a fost principalul ,,protagonist ‘’ in benzile de scurte.
   Drumul a trecut obligatoriu prin Caransebes unde ne-am intilnit cu Gil –YO2CJX , Ovidiu YO2LEH cu care am schimbat impresii , amintiri si, in drum spre Muntele Mic oprire obligatorie la ,,Iepurasu’’-YO2LZE , la care colegii din zona pregatesc o baza de concurs !
  Sus,la cota 1800 am avut noroc cu Tavi, un receptor din Timisoara , care deja facea receptii in ,,Oceania contest’’ si ne-a aratat cu mandrie statii ZL , VK, JA receptionate cu un FT817 si o antena filara .Tavi ne-a ajutat la montarea antenelor de UUS , la dipolurile de HF si practic, a facut parte din echipa pana seara cand a trebuit sa plece… !
   In UUS am lucrat pe indicativul personal YO7LBX /P iar in US s-a lucrat cu YP7WFF in benzile de 7MHz si 14 MHz ,benzi abordabile fara probleme . Fiindca eu eram ocupat cu propagarea destul de anemica din 70 si 23cm, am facut doar vreo 40 legaturi in 14MHz, inainte de incepera concursului IARU UHF si am pasat microfonul lui Viorel –YO7CJB , care nu s-a mai oprit pana ce a trecut de 250 legaturi si vremea s-a schimbat vestindu-ne ca ar fi necesar sa o luam din loc… !
    Citeva poze vizualizand expeditia de la Muntele Mic le gasiti aici .
Inainte de plecare , in a doua zi am fost vizitati de un radioamator spaniol din Cadiz :EB2BYA 
Alberto Huertas , care venise in excursie si era incantat ca a dat de radioamatori tocmai pe piscuri , normal ca am facut poze si schimb de e-mailuri .
  Pe scurt ,deplasarea a fost o reusita si s-a incheiat fara evenimente deosebite , avand si suportul tehnic ,,de acasa’’, Sorin -YO7CKQ postandu-ne de mai multe ori pe cluster-TNX ! .
      YO7LBX-FLORIN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu