Translation tool

luni, 3 septembrie 2012

YR7WFF si YO7KAJ/p in YOFF-373



La initiativa lui Serge YO7SG o echipa de radioamatori de la CSM Craiova am hotarat sa mergem in Parang pentru a participa la ,,Memorial YO7VS -144MHz” concurs ce se desfasoara in paralel cu IARU 144 MHz in primul sfarsit de saptamana al lunii septembrie.
Cum locul ales corespundea cu o locatie WFF ,respectiv Varful Urdele 2228 metri am folosit inainte de concurs si indicativul special YR7WFF din YOFF-373.

Vremea frumoasa a atras in acest sarsit de saptamana un mare aflux de turisti iar amplasarea cortului char pe varful muntelui a facut sa ne bucuram de prezenta a sute de vizitatori dornici sa faca fotografii in care sa apara si antenele noastre.
Serge YO7SG cel care cu multa marinimie ne-a pus la dispozitie cea mai mare parte a echipamentului cu care am lucrat si cam toata logistica a venit de vineri impreuna cu Miti YO7CKP si Petre YO7LWL si au trecut la instalarea cortului si ridicarea antenelor.
YO7LMU Samir impreuna cu YO7GPG Mihai au venit sambata de dimineata si au montat la Ranca un repetor pe 432 MHz dupa care au urcat sa intregeasca ehipa pe Vf. Urdele.
Eu {YO7ARY} impreuna cu XYL –ul am venit sambata dimineata si cu mare placere am luat in piept panta moderata si nu prea lunga de la Transalpina pana pe varf.
Am avut placerea sa ne intalnim si sa lucram in echipa si cu toate ca propagarea nu a fost deosebita iar participarea in concurs nu prea numeroasa pentru zona noastra a fost un castig pentru toti si un indemn de a intreprinde noi iesiri in natura insotiti de aparatura de care suntem legati prin pasiunea comuna.
Mai mult decat cuvintele o spun imaginile.
73 si multa sanatate Marcel YO7ARY

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu