Translation tool

joi, 29 martie 2012

YOFF-192

Dis de dimineata am aflat ca voi merge la Caransebes.
Bucurie mare, deja ma gandeam ca il voi cauta pe YO2CJX, Gil , si voi merge impreuna cu el spre o noua locatie de YOFF, sa activam impreuna.
Surpiza mare a fost in momentul in care l-am sunat si mi-a spus ca pregateste antenele ca incepand de maine sa activeze el, YO2CJX cu YR2WFF, de maine pentru catev azile aceeasi locatie pe care mi-am dorit si eu sa o activam, azi , impreuna.
Nu a fost nici o problema, ci din contra. Am fost incurajat sa merg singur si sa fac cat mai multe legaturi.
Asta am si facut
O vreme frumoasa, cu soare, dar si cu vant destul de puternic.
Am ridicat antena , am intins coaxialul la masina si am inceput sa emit.
In 14 Mhz legaturile au mers destul de bine dar cu un fading persistent pe toata perioada.
Am incercat si in alte benzi dar m-am lasat repede pagubas.
Am continuat in 7mhz si am reusit si cateva legaturi cu "tara"
In rest , aproape ca incep sa cunosc indicativele, si cum spunea un amic, ajungem sa ne bem "cafeaua" in banda, HI
Multi impatimiti de "colectarea" de YOFF-uri si nu numai.
Acum ca primavara e prezenta tot mai mult printre noi, profitati si iesiti si pentru cateva ore in natura, va garantez ca merita.
73 & 44 de YO2MTGigi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu