Translation tool

joi, 15 decembrie 2011

YOFF-258

Activarea YOFF-258 Drocea de langa localitatea Gurahonţ
Pasiunea cu fauna şi flora a prins. Dar .... Ca să faci o ieşire, pe lângă echipamentul care să fie utilizabil în mod portabil, îţi mai trebuie şi ajutor. Oameni înţelegători, de la firma Andromeda Arad, primarul comunei şi şeful Ocolului Silvic din Gurahonţ au înţeles ţelul acţiunii promovării Faunei şi Florei, mai ales dacă este vorba de localitatea lor. Am primit cazare în camera de oaspeţi a Ocolului Silvic şi sponsorizare pentru benzină. Mulţumesc. Antene W3DZZ şi a mult popularizata „băţ de pescuit” care spre suprinderea mea - chiar merge bine. Echipament: FT-847 + atu MFJ-929 şi un IC-735 + atu IC-150 de rezervă. WX: vineri fără ploaie dar apoi până duminică ploaie măruntă, dar călduţ pentru decembrie. Împreună cu Ştefan YO2BTL, din Pleşcuţa, am început vineri seara. Sâmbată primim vizita lui Nicu YO2MLG din Arad, care l-a adus cu el şi pe Zoli YO2LZA. Paul Nicuşor YO2CKM, din Honţişor, ne aduce supra-alimentaţie. După amiază, ne vizitează Dorel YO2LMW, originar din Honţişor, dar domiciliat în Deva. Pe lângă acţiunea FF am avut şi o acţiune de socializare. Am efectuat peste 500 de QSO-uri, 39 de entităţi DXCC. De început este bine. La vară, visăm o locaţie sus pe munte, înspre vârgul Drocea.
Organizator YO2MAB
Imagini aici
73/44 George, YO2MAB

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu