Translation tool

joi, 8 septembrie 2011

YOFF-309, Muntii Fagaras, cu YO6EZ/p

Cand am fost invitat de o ruda, care locuieste in comuna Lisa din judetul Brasov, am consultat lista ariilor protejate sa vad daca aceasta localitate este intr-o arie protejata si constatand ca este, am facut promisiunea ca voi da curs invitatiei cu multa placere.
Duminica 4 septembrie, in jurul orei 10, a venit cu o masina dupa mine si XYL si peste o ora am si ajuns la destinatie. Eu doream sa incep despachetarea statiei si a tuturor anexelor pentru a trece la montarea antenei, dar acest lucru s-a petrecut mult mai tarziu, dupa amiaza, neputand refuza “delicatetele” cu care eram asteptati.
Ajutat de gazda am intins un long de 43,7 metri la aproximativ 5 metri inaltime si ajutat de un balun UN UN de 9:1 si un Z match, am deschis statia; prima surpriza placuta a fost faptul ca nu am mai fost intampinat de zgomotul de fond deranjant cu care eram obisnuit la Brasov. Ce inseamna sa nu ai in apropierea statiei surse producatoare de paraziti!
Si asa timp de 3 zile am lucrat pe apucate, mai ales cand caldura dogoritoare se mai atenua. Datorita antenei am reusit sa lucrez , de aceasta data si in benzile inferioare. Dar, datorita anilor mei, numarul de legaturi au fost cu putin peste 100! Sunt multumit insa ca am reusit sa activez un nou YOFF.
Ajutat tot de masina gazdei am ajuns cu bine la Brasov. Cam oboist, cred ca si din cauza aerului nepoluat pe care “eram nevoit sa-l respire” acolo, dar multumit de aceasta deplasare.
73 + 44 cu speranta sa ne vedem in Poiana Brasov in 16 septembrie 2011.
YO6EZ/p - Dan
Cateva imagini din locatie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu