Translation tool

duminică, 15 mai 2011

YOFF-192 redivivus...

DIN NOU DIN YO FF - 192 “ SARBATOAREA NARCISELOR LA ZERVESTI 2011”

Data evenimentului pentru acest an a fost stabilita de C.L. Turnu Ruieni pentru 8 mai.
Avand in vedere acest lucru impreuna cu cativa membri ai clubului nostru YO2KJW , am stabilit sa mai facem o iesire cu YR2WFF in aceasta locatie YOFF – 192. Asa ca in dimineata de 7 mai impreuna cu Ovidiu –YO2LEH si Mihai – YO2-128/CS, am imbarcat in masina lui Mihai toate jucariile si am plecat la Zervesti, la Nelu – YO2LZE, unde am instalat statia in duba sa, si s-a inceput traficul, pana seara s-au facut in jur de 500 QSO-uri, urmand ca a doua zi pe 8 mai sa ne instalam cu jucariile in preajma locului unde se vor desfasura ostilitatile consecrate eveninemtului anuntat. In dimineata de 8 mai ne-am deplasat in zona desfasurarii activitatilor si am constatat ca platoul destinat desfasurarii activitatilor s-a mai micsorat datorita amplasarii de catre proprietarii terenurilor apropiate a unor culturi, iar locul ramas disponibil si unde stabilisem sa ne instalam a fost dens populat de catre diferite tarabe si altele tonete care se instaleaza cu asemenea ocazii, asa ca neavand loc in locul stabilit ne-am retras din nou la Nelu si am continuat pana seara un trafic de duminica facand vreo 300 de QSO-uri, mai ales ca si propagarea nu a excelat .
Duminica dupa masa am fost vizitati si de YO2COD – Mihai si YO2LGZ – Liviu care au fost la cules de narcise si impreuna s-a discutat pentru o noua deplasare intr-un viitor apropiat la Muntele Mic pentru o noua activitate YOFF.
A relatat pentru dv. YO2CJX - GIL
Cateva imagini aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu