Translation tool

miercuri, 4 mai 2011

Prima activare din YOFF-307 cu YP6WFF

YOFF-307/2011 Tâmpa Brasov

A sosit si ziua iesirii in teren. Initial a fost stabilita iesirea in YOFF-126 unde am fost in recunoastere, cunosteam conditiile din teren si care se pretau testului nostru – posibilitatea de a lucra simultan in SSB si CW. Experimentul l-am transferat in YOFF-307, adica Muntele Tampa.
Dimineata se arata o zi frumoasa de primavara. Ne am deplasat la telecabina (YO6CHB – Doru, YO6EZ – Dan, YO6GBE – Cristi si subsemnatul YO6MP – Victor).
Am urcat cu ea sus. Aici, Doru si cu mine am despachetat si ne am instalat pe terasa restaurantului, in imediata vecinatate a turnului de comunicatii radio si tv.
Lume putina, fapt ce ne-a bucurat, ca aveam sa scapam de curiosi. Dan si Cristi au gasit un loc in apropiere, unde au istalat undita (antenna facuta dintr-o undita si au invartit la mulineta (txcvr), reusind sa pescuiasca multiplele indicative care ii asaltau din eter. Au lucrat in SSB si Doru si Victor, in CW Dan, deoarece Cristi mai tarziu a trebuit sa ne paraseasca, intrand sub ocupatie (iau venit nasii la ZILELE MEDIEVALE ale BRASOVULUI).
Mai tarziu Doru si cu mine, a trebuit sa ne mutam in interior, unde erau mai putini “curiosi” si sa ne continuam activitatea de aici, facand cu greu fata asaltului si zgomotului (constant 59+30db si cu varfuri la peste 45 db) din eter. Dupa masa tarziu am strans si am coborat cu bagaje cu tot, lasandu-le la Doru acasa, ramanand pana dupa miezul noptii la taclale si savurand un suc sec de struguri de Recas.
Duminica dimineata, taraiitul enervant de la interfon ma trezit. Nea Dan era deja la mine conform intelegerii. Cristi ne-a dat masina lui . Am urcat in ea. Odata ajunsi la Doru, am incarcat tot si am plecat sa ne instalam in rezervatie.
De data acesta nu pe varf, ci pe Mealul Melcilor. Pana am adus cablul cu curent, nea Dan cu Doru au instalat masa de lucru cu tot ce era necesar pe ea pentru activitatea noastra. Si astfel am trecut la treaba pana catre pranz, cand am strans si am impachetat tot ce era adus in zona , am pus obiectele la locul lor si am plecat sa vedem ce mai fac JUNII Brasovului.
In toate locatiile solul nu prea ne-a ajutat. S-au folosit un Icom 706 MK2G, long – ul pentru field-day, antenna tuner si mult utilizata antenna verticala si un Kenwood 440 pe post de mulineta, impreuna cu un vertical de 7.6m facut pe o undita.
S-a lucrat lejer sute de legaturi in benzile de 80m, 40m, 30m, 40m si 17m.
Deoarece in portiunea alocata traficului CW participantii la concursuri ocupasera locul si pentru a nu-I deranja, s-a preferat sa lucram in benzile de 30m si 17m.
WX potrivitde cald, cu scurte rafale de intensitate mica de vant rece (vezi aprs.fi la yo6ksu-13)YP6WFF va fi activ si din alte rezervatii – vezi programul din dreapta.
Statiunile YO vor fi lucrate cu precadere in 80m seara sau dimineata, dar sunt binevenite si pe alte frecvente !
73 de YO6MP Victor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu