Translation tool

duminică, 19 octombrie 2014

YOFF-162 Maglavit si Manastirea Maglavit


Chiar daca am plecat cu noaptea-n cap de acasa, am ajuns in conditii nu tocmai usoare si la Manastirea Maglavit, un loc linistit, ferit de tumultoasa viata care o traim in marile orase. Dupa un scurt tur si aprinsul unor lumanari intru amintirea celor dragi, am cautat un loc unde sa imi intind antena fara a da dureri de cap nimanui
Uite asa am reusit sa ma opresc pe malul lacului Maglavit si sa activez in acelasi timp si YOFF si prima manastire din lista manastirilor din Romania, lista pusa la punct de acelasi Pit, YO3JW care "ajuta" si miscarea cu WWFF
Nu pot spune ca a fost nimic deosebit sau nu am observat eu, decat ca mi-a placut nespus de mult locurile care le-am vazut si vizitat pentru prima oara. Asta poate fi un imbold si pentru voi sa dati o fuga daca sunteti prin zona.
QSO-urile au curs unul dupa altul, propagarea a fost buna si am reusit de cateva ori sa trec si peste "balta" trecand in log si statii din W1. In banda de 40 de m nu am intalnit prea multe statii din YO, dar nu a fost o problnema, pentru ca au fost altele pe "faza" si au strigat dupa mine ajutandu-ma sa adun un numar de 130 de legaturi in mai putin de o ora.
Pana la o noua intalnire in banda, sanatate maxima si PACE in suflete,
73 de YO2MTGigi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu