Translation tool

marți, 5 noiembrie 2013

YP7WFF din nou QRV in YOFF-008



In ultima zi a lunii octombrie treburile m-au purtat pe drumurile din nord-vestul  judetului, dincolo de localitatea Closani, pe valea riului Motru.  Acolo este intrarea in Parcul National Domogled Valea-Cernei, clasificare YOFF-008. Mai exact limita lui estica. Te intampina acelasi canton lasat in paragina totala ( si definitiva ) de ani buni si un panou indicator tot mai decolorat de vreme.
Natura insa iti bucura ochii in acest sfarsit de toamna cu combinatia unica de culori: galben, portocaliu si verde ! Drumuri putin circulate si multa liniste. Am oprit la barajul Valea Mare situat la limita de est a parcului si am activat zona folosind un ICOM 7000 + AAT MFJ929 si o antena verticala de 8 metri.
S-a produs rapid un pileup pe frecventa de 14244 KHz, SSB. Intr-o ora de trafic am realizat 103 QSO-uri cu 20 de entitati DXCC situate in doua continente ( EU si AS ) cel mai indepartat QSO fiind CU3AA.

Am avut si ‚asistenti’ dar cum s-a dovedit pina la sfirsit, au fost interesati mai mult de napolitanele noastre cu crema de lamiie !
A fost o ora de trafic placut, regasind numeroase indicative ce monitorizeaza banda permanent. Am avut si 4 postari pe clusterul de la OH2AQ iar LOG-ul rezultat a fost incarcat in baza de date WWFF. QSL via bureau YO7KFX !
                                                                 73/44 Sorin, YO7CKQ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu