Translation tool

marți, 4 iunie 2013

YOFF-313 cu YP1WFF/p in Baia de Fier 2013

In urma cu ceva timp, in cadrul SRR s-a convenit sa se faca o iesire din Bucuresti la o "zi de camp".
Initial se optase pentru Comana in YOFF-022, dar pe parcurs s-a gasit o alta locatie mai racoroasa, la Pensiunea Andreea din Baia de Fier in YOFF-313.
Perioada aleasa a fost 31mai-2 iunie ac.
"Pavilionul" unde era amplasata statia de "baza" !
Aici fiecare a venit cu ceea ce a avut in dotare(dpdv transport!) caci echipamentul de baza a fost un FT2000 adus prin grija lui YO3HJV. Antena a fost deja clasica undita cu sarma pe ea, pe post de long-wire, cu balun UN-UN 1:9.
Concomitent s-au incercat si alte variante pe indicativele personale. Laudabile au fost incercarile in QRP
Amplasarea a fost intr-un pavilion din curte, in aer liber, astfel ca atunci cand se lasa seara mai trebuia pus un rand de haine pentru a rezista temperaturilor reduse.
Zona este de un pitoresc deosebit si din aceasta cauza operatorii nu au stat permanet cuplati la statie.
Duminica am primit vizita lui YO7CKQ si YO7SG din Tg. Jiu cu care prilej s-a mai pus de un rand de produse ce au fost trecute pe la "gratarul" din batatura!
Si asa intre gratar si numeroase deplasari s-au realizat peste 500 de legaturi.in ssb si cw.
Sper ca imaginile din link-uri sa va faca placere. OM si XYL +QRPP-ii au format pentru cateva zile un grup in care fiecare a gasit ceva pe placul lui(ei)(lor) !
Acestea au fost incarcate la WWFF logsearch si Enzolog
Totodata a fost un bun antrenament pentru GreenParty ce va fi pe 8 iunie
S-au facut numeroase poze, dar ele sunt inca in diferite aparate si pe masura ce se vor "centraliza" vor fi adaugate.
Iata unde pot fi vazut (1) (2) (3)
(4)  
(7)
(8)
Un filmulet aici (Tnx YO3GSK!)
YO3IIU:
YO3GSU, YO3IHG, YO3IBZ & YO3IIU
Vreau sa va spun ca eu si Adina ne-am simtit foarte bine si asta se datoreaza deopotriva organizatorilor si participantilor. Ilinca(3 ani) nu a putut sa vina din cazua unei raceli, dar data viitoare mi-a promis ca nu mai raceste si o sa vina cu siguranta. Va multumim din suflet pentru timpul petrecut impreuna si abia asteptam sa participam la urmatoarea intalnire unde antenele, statiile si nu in ultimul rand micii si pufoaica ne vor face sa depanam amintiri si sa facem noi planuri de viitor. Ma bucur ca am cunoscut oameni de calitate si sper sa ne intalnim si cu alte ocazii.
Personal mi-ar place ca la astfel de intalniri sa vad mai multe aparate, device-uri radioamatoricesti ca sa pot invata mai multe. De asemenea planul meu e sa iau cativa conectori de rezerva si un letcon pentru situatii neprevazute cum a fost cea cu distrugerea mufei de antena (stiu ca Stefan avea un letcon la el, buna treaba).
Din pacate a trebuit sa plecam duminica dimineata pentru a putea ajunge la aeroport in timp util insa data viitoare mergem si noi pe cheile Oltetului in sus unde au fost Sorin si Bob. Vreau sa va spun ca am facut 2h09min pana la Bucuresti plecand la 7 dimineata insa nu recomand la nimeni metoda
Numai bine,
Bogdan - YO3IIU 
Atasez aici un link cu fotografii, (9)  (6)
YO8RNI:
Am reusit si eu sa ajung acasa cu ...o zi intarziere....M-a corupt Sorin,YO3DLW si am luat-o peste munte pe la Petrimanu. Planul era sa mergem mai departe, insa cu micul dejun servit aproape la ora pranzului, s-a lungit treaba si am ajuns la cabana Petrimanu pe la 14:30 si, dupa un calcul scurt, conform caruia as fi ajuns acasa pe la 3 dimineata, plus bucuria copiilor ca au prins peste pentru prima data in viata lor si l-au alergat pe Ghita-porcul, ca sa nu mai zic de vestita "pufoaica" combinata cu "vinul de sfecla"- tot expresie consacrata Sorin, am hotarat sa mai stam o noapte acolo si sa plecam dimineata, a fost mai intelept asa. Asa ca ne-am delectat cu ceva bors de fasole,mancarica de cartofi si, mai ales, pastrav-prins de copchii-cu musdei si mamaliga si cu un somn cum numai la munte poti sa tragi. Plus un mic dejun copios si servit la timp:-)
Am uitat sa zic, noroc de telefonul minune al lui Sorin, prin satelit, cu care am putut aranja treburile acasa si am putut ramine...Trebuie sa imi iau si eu unul!
Altfel, ne-am simtit foarte bine si imi pare bine ca ne-am intalnit, sper sa fie si camp-zi 2. Trebuie sa recunosc, eu am venit setat sa le ofer copiilor o iesire frumoasa si au avut-o din plin, au fost foarte fericiti si au trecut peste drumul lung pana acolo.Cred ca Andrei s-a indragostit de vreo 2 ori, fetele i-au frant inima pe rand si amandoua odata....Nu va imaginati ce jale a fost cand am plecat.... Vladimir a inceput sa vorbeasca si mai dihai, pe drum glumea Manon, cica parca i-am facut un upgrade la firmware:-).Eu am facut si ceva trafic cu YP1WFF si am fost bucuros, nu mai avusesem timp sa stau la statie in ultima vreme.Numai la gratare nu prea am participat, sper sa imi iau revansa data viitoare. Tot data viitoare o sa vin si eu pregatit pentru trafic-antene,pilon & stuff. Oricum, cred ca o sa vin cu Pajero!
Drumul pana la Petrimanu e usor, nu necesita decat multa atentie pe ici colo unde sint pietre mai mari, nu e nevoie de 4x4, poate o garda la sol mai mare, insa se poate fara probleme cu masina mica.xSigur, poti sa te uiti dupa cascade,xcum am facut eu pe langa Lacul Galbenu si sa iei un pietroi fix unde nu trebuie de am mers pina acasa cu scutul lipit de motor....Noroc de scutul metalic solid ca nu s-a intimplat altceva. Insa, repet, e doar neatentie!
Cateva fotografii gasiti aici  (5):
O zi buna
Bob 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu