Translation tool

marți, 12 iunie 2012

YP0WFF recidivus in YOFF-013

Pentru a nu stiu cata oara am decis impreuna cu colegii din YO2KQT sa iesim pe Muntele Semenic, DIN NOU !! De data aceasta pentru a participa si la cele doua competitii adresate catre activatorii de WFF si nu numai. Green Party si Green Day.

Dupa pregatirile de rigoare si emotiile legate de faptul ca unii colegii ba vin , ba nu vin, iata ca ne-am mobilizat si ne-am prezentat la Dorin, gazda noastra de nadejde de fiecare data si cate ne primeste in cabana cu toate „sarmele” nostre. In albumul de fotografii, veti putea vedea de ce zic treaba asta, cum reusim sa ii transformam curtea intr-o „imbarligatura” de cabluri si fire intinse te miri pe unde.... HI, HI

Drumul a fost mai plin de peripetii de data aceasta, pentru ca m-am decis sa „ocolesc” putin prin Caransebes mergand mai departe catre Slatina Timis si apoi catre Brebu si intr-un final Semenic. Daca pana la Slatina Timis drumul a fost un DN ( drum national) de categoria European, de la Slatina Timis pana la Brebu, asfaltul a lipsit, fiind luat de multele ploi torentiale, de alunecari de pamant, de cei care lucreaza in zona la modernizarea lui. La acest link puteti vedea un mic montaj realizat de Adi, YO2LIW, copilotul meu din aceasta „expeditie” http://www.youtube.com/watch?v=opWI1nbUQ50&feature=youtu.be

Dupa o oarecare intarziere am ajuns la intersectia care duce drept catre platoul de la Semenic si astfel ca vineri dupa amiaza am ajuns la destinatie. Un scurt inventar cu cele carate in masina, multe drumuri de la masina la cabana si inapoi, multe poze si chef de emisie... astfel ca ne-am pus pe „intins” antenele

Asta pentru seara de vineri, asa ca am intrat in cabana impreuna cu celalalt echipaj YO2MSP cu YO2MLL si am inceput apelul prin benzi. Am avut parte de un apus de soare spectaculos si de o vreme deosebita, mai ales ca ultimele zile au fost inourate si cu ploi abundente.

Dimineata, soare , cer senin si multe planuri de „bataie”. Apelurile din banda de 80 de m chiar daca au durat mult nu au strans aproape deloc statii din YO, probabil ca controlul scurt si doar povestea locatiei in care ma aflam nu e pe plac, daca nu dureaza cel putin 10 min, asa ca... nu am avut cu cine schimba controale. Poate ca nici propagarea nu m-a ajutat, asa ca... per total 5-6 statii care au raspuns si cu alte ocazii. Poate alta data.... sper.

Primul concurs, GREEN PARTY, organizat de Pit, a inceput la ora 9, asa ca am asteptat cu nerabdare, dar in afara de pile-up-ul obisnuit cand activeaza un indicativ special cu WFF, nu pot spune ca am simtit ceva mai deosebit. Nu multe statii stiau despre ce e vorba, asa ca am lucrat si cu statiile care ne dadeau numar serial si cu cele care ne dadeau numarul de referinta din care emiteau, si cu cele care veneau doar la chemarea noastra. Ma bucur ca am auzit destule statii romanesti active pentru acest eveniment, ceea ce inseamna ca mai sunt radioamatori dornici de iesiri in natura chiar daca vremurile care le traim nu te „imping” decat la economii si recesiune. Dupa amiaza a inceput si concursul organizat de ucrainieni, GREEN DAY, asa ca au mai aparut si alte statii in banda, locul era din ce in ce mai stramt, dar ne-am descurcat. Am „umblat” prin toate benzile din 7 pana in 50 mhz. Da, am prins si o mica deschidere in 6 m, asa ca am lucrat si statiile care se auzeau, care ne auzeau in banda. Pentru 6 m chiar nu am avut nimic pregatit, dar am emis in conditii bune cu LW de 10 m vertical....HI, HI

Am lucrat si cu statiile care lucrau in CT contest, si cu cele din IRA contest si chiar cu cei din VK contest. Asa ca pot spune ca am „executat” tot ce am prinsin banda si care doreau sa schimbe un control cu noi, atat in SSB cat si in CW

Sambata dupa amiaza a ajuns si noul nostru coleg de hobby si club, YO2MNF, Robert, insotit de sotie si cei 2 copii. Asa ca echipa a devenit mai mare si am putut sa ne mai rotim la statie, nelasand pauze prea mari de operare. Dupa emotiile inerente, si dupa reglajul cu ceva zeama sfintiita, a fost momentul in care a ajuns si Robert, YO2MNF, la microfon. Primele legaturi cu emotii, dar dupa aceea si-a intrat in ritm si sper ca a prins gustul legaturilor din HF. Eu unul sper ca nu l-am impins prea tare de la spate si ca va mai veni si cu alte ocazii, chiar daca pe langa iesirea in natura mai este si putina munca.

Vremea a tinut cu noi pana duminica la plecare, vantul a fost cel care a baut uneori putin mai tare, dar fara sa produca nici o dauna. Delta loop-ul care a parut cel mai fragil a rezistat cu bine, spre deosebire de „batul de pescuit” care s-a strans de vreo 2 ori. Tot duminica la pranz am fost vizitati se de ”colegii” din Resita, YO2LWS, YO2LYN si YO2BBT, care au venit in prospectare pentru urmatorul concurs de UKW, pe care vor sa-l atace de pe Semenic. Cu oarecare strangere de inima am inceput sa impachetam duminica pe la pranz, gandindu-ne la saptamana care va incepe. Am plecat spre casa cu parere de rau ca nu putem ramane mai mult, dar cu gandul ca vom mai reveni si cu alta ocazie. Drumul fara peripetii pana in Tm, doar ca tot coborand de la cota 1400 spre Resita am tot simtit cum creste temperatura astfel ca la intrarea in Resita termometru arata 34 de grade !! Nu stiti ce bine era pe Semenic din punctul asta de vedere.

In numele celor care au fost prezenti la aceasta iesire, VA MULTUMESC, si va invit sa profitati de vara si perioada concedilor pentru a ne urma exemplul, chiar daca nu participati la nici un concurs, ci doar de a vedea si a spune si altora cat de placut e acest HOBBY, numit RADIOAMATORISM, si ca nu inseamna doar izolatul de unul singur in fata unei statii de emisie.

Echipa de la YO2KQT a fost din nou in Parcul National Caras Semenic. Aici sunt imagini din activitatea desfasurata

73 & 44 de YO2MTGigi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu