Translation tool

joi, 7 iunie 2012

HA / YO2MTG / P din HAFF 008

Astazi am ajuns si in HA , intr-o locatie de WFF. Mi-am dorit mai demult acest lucru, dar pana azi nu am avut ocazia. Am studiat putin harta si la iesirea din MAKO, am cautat un drum care sa ma duca pana langa malul Muresului.
Am gasit acest drum de pamant si cu oarecare teama, sau mai exact retinere am intrat pe el pana aproape de dig. Drum destul de ingust,  care parea si necirculat. Am aruncat o privire de jur imprejur, am mai stat putin sa vad daca prezenta mea poate crea probleme. Nici o problema, asa ca am inceput sa intind antena si sa ma pregatesc de emisie.
Totul a fost gata in 5 min, asa ca am pus mana pe telefon, am sunat un prieten in YO sa ma posteze pe cluster cu HA/YO2MTG/P si i-am dat bataie cu apelul in banda.
Am inceput in 20 de m, dar nu cum ma obisnuisem de o vreme, deci pile-upul ca si inexistent, doar rar cand apareau cate 2 statii deodata si trebuia sa repete indicativul. Problema cea mai mare in schimb am intampinat-o la am spune corect indicativul, aflandu-ma in HA am emis cu indicativul meu  dar era destul de greu sa tot repet HA/YO2MTG/p, ca sa nu mai spun ca de multe ori incepeam apelul cu YP0, Obisnuinta ce sa fac.... HI
Am inceput  in 20 de m am coborat in 40, am urcat iara in 20 ca la final ca cobor iara in 40. Legaturile s-au strans tare greu azi, propagarea a fost destul de proasta. Statiile cand veneau cu semnal puternic, cand dispareau de tot sub zgomotul benzii. Nu am reusit sa aflu cum va fi propagarea , decat in momentul cand am inceput sa emit, asa ca nu am avut decat sa rabd si sa insist pana la final
 Am avut ceva emotii azi pana ce m-am apucat de lucru, mai ales ca in ultima vreme au aparut anumite animozitati intre oamenii politici si imi era cumva teama sa nu ne afecteze si pe noi ca radioamatori. Pot sa spun ca nu s-au adeverit temerile sau gandurile, deci totul e decurs fara probleme, mai ales ca ma aflam si la o distanta destul de mica de frontiera cu YO. Nu m-a intrebat nimeni nimic, si am putut sa lucrez in .... era sa zic liniste. Dar nu a fost asa... HI
A aparut la un moment dat exact unde mi-am gasit eu locul de emisie un individ cu un tractor care venise sa isi taie iarba, nu a fost deranjat de masina mea, m-a ocolit el  chiar daca eu m-am oferit sa mut masina. Necazul a fost doar din 5 in 5 minute cand ajungea la capatul unde eram eu si producea sunetele specifice de tractor.
Per total , am incheiat "expeditia" in HA cu bine, mi-a placut si o sa incerc sa "atac" si alte locatii din apropiere.
Tot ce imi mai doresc e sa prind eventual si o zi cu propagare mai buna. Cateva imagini aici!
   Pana atunci insa 73 si 44 de  YO2MTGigi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu