Translation tool

luni, 20 iunie 2011

YO3ITD/p in YOFF-301

Salut


Touch-down home, abia ieri pe 17.06.2011 pe la ora 17:00....

Pacat ca se facuse vremea asa de frumoasa! Vremea a fost asa si asa. N-a prea plouat, insa a fost innorat. De miercuri se facuse frumos, deci am apucat ceva soare si plaja. Am reusit sa activez YOFF-301, mai mult dupa ora 22:00 OL insa 5 din 7 zile. Atat cat m-a tinut rabdarea... si am facut 274 QSO-uri. Mult, putin... conteaza? ... m-am simtit foarte bine. Bataie mare de cap cu pileup-urile. Mai am mult de invatat, plus sa imi fac urechea...Si iata si cateva poze.


Iulian este un radioamator de curand autorizat. Nici nu s-a uscat bine "cerneala" de pe autorizatie! Ii apreciez curajul de a se lansa in YOFF direct in pile-up. Mult, putin, este un operator castigat ! Cu timpul se va "lustrui!"(YO3JW, Pit)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu