Translation tool

luni, 4 aprilie 2011

YP6WFF in first activation from YOFF-126

YP6WFF was QRV from YOFF-126 in 01.04.2011.

Un nou indicativ special pentru WFF Intai aprilie 2011 ora 12.17. Intalnindu-ma cu YO6PIB Csaba pe holul facultatii sunt intrebat, daca stiu ce zi este azi ?, unde ar trebui sa fim noi acum ? Normal ca stiu am raspuns eu, cum sa nu stiu ! unu aprilie 2011 ! Raspunsul sau a fost: “nu asta am intrebat, dar va spun eu, este ziua pasarilor. !” Am luat-o ca pe o gluma de intai aprilie, fara sa inteleg ce vrea sa zica “Nu, nu, vorbesc serios. Veniti sa va arat !” O voce ferma, fara comentarii ! M-am supus si am vazut pe site-ul WFF ca are dreptate. Si astfel am aflat ca trebuia sa fim in < delta din Carpati >, adica in YOFF-126 rezervatia de la Dumbravita – Brasov. Raspunsul meu a fost: daca esti asa de dornic sa mergi hai sa facem o recunoastere la fata locului ! Imediat Csaba sa luminat la fata si-mi zice – ce ziceti putem merge si acum ? bine inteles a fost raspunsul meu, dar lasa-ma sa dau cateva telefoane ! Sa vedem cum facem cu energia si acesul in zona ? L-am anuntat si pe YO3JW, Pit, de iesirea noastra. Rezolvate fiind problemele, care ar fi putut aparea odata cu prezenta noastra acolo, am hotarat de comun acord sa facem deplasarea. Sorin, YO6HXP, care isi terminase programul s-a alaturat grupului. Intr-o ora am fost toti la mine acasa si de acolo pe colina la YO6KSU, am incarcat in portbagajul masinii lui Csaba ce s-a putut la repezeala si hai la drum ! Odata ajunsi la fata locului am cautat ceva care sa ne indice, ca intradevar suntem in locul dorit. Am gasit un panou cu informatii despre razervatie pe marginea lacului si mai multe panouri pe dig dincolo de ecluza, care prezentau date despre cateva pasari rare, care cuibaresc in zona. Am parcat masina langa o cladire recomandata noua ca loc de parcare. Imediat a sosit si paznicul Rezervatiei, care fusese informat despre sosirea noastra, Am scos aparatura din masina si tot ce era necesar si ca o echipa bine antrenata, ca la armata, unde fiecare stie ce are de facut, am trecut la instalarea rig-ului (trx IC 706 mk2g, antenna tuner si nelipsita noastra antenna verticala de 10 m inaltime, masuta de camping, doua scaune pliabile, alimentarea cu current electric, si bine inteles noua pamantare – care ne-a adus multe satisfactii, etc). Am constatat ca lumina soarelui era prea puternica, nu aveam cum sa facem umbra si din aceasta cauza nu puteam citi ecranele laptopurilor . Asa ca nu ne-a mai ramas decat clasica metoda de a stoca log-ul pe hartie cu ajutorul pixului. Cand am terminat instalarea ( dupa circa 15 minute de la sosire), am verificat swr-eul pe fiecare banda si cand am fost gata de lucru, hop suna si telefonul. Pit ne-a intrebat ce facem ? am iesit sau nu in banda? I-am comunicat frecventa de lucru si am lansat primul apel in eter. Pit a fost primul care a raspuns apelului nostru. Am ramas singur la statie, ceilalti au plecat in recunoasterea zonei. Apoi a inceput munca de rob. Chemare dupa chemare, doua, trei, patru legaturi pe minut. Am lucrat cu schimbul, YO6PIB a fost cel care m-a schimbat la statie. Aproape de ora 15 utc am trecut pe 80m chemand statii YO. Si uite asa am lucrat si statii romanesti ! Pprezenta slaba pe 3705 kHz, Hi, Hi, !!! Cauza, nu avem compartiment de marketing !!!!! . Sa nu fie suparati cei din YO pentru ca in jurul datei de 11 iunie vom reveni si vom fi mai mult timp activi cu YP6WFF, Am facut in timpul scurt avut la dispozitie (doua ore si) peste 200 de qso-uri. Au fost multe statii din SP, I, OE, HA, UR, RA, LY, EW, OH, SM, LZ, SV, 5B, DL, etc (peste 25 de entitati DXCC). Totul n-a fost decat o recunoastere a zonei, activitate pe care trebuie s-o dezvoltam la maximum. Multumim si pe aceasta cale Administratorului Rezervatiei faunistice Dumbravita, S.C. Doripesco S.R.L., pentru sprijinul acordat. 73’ de YO6MP Victor



http://www.dumbravita-natura2000.ro/ https://picasaweb.google.com/cskertesz/YP1WFFYOFF126# https://picasaweb.google.com/sorin.cocorada/Yp6wffDumbravita#

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu